„Przeklinam dni, gdy w latach osiemdziesiątych krzyczeliśmy we Wrocławiu „uwolnić Frasyniuka”

Paweł Kukiz bardzo ostro!

fot: YT fot: YT

Lider Kukiz’15 Paweł Kukiz na Facebooku odniósł się do blokowania uroczystości miesięcznicy katastrofy smoleńskiej. Polityk skomentował dziwne zachowanie Władysława Frasyniuka.

– Nigdy nie uczestniczyłem w miesięcznicy czy rocznicy smoleńskiej i ich częstotliwość jest dla mnie osobiście irytująca ale do glowy by mi nie przyszło, by blokować jakiekolwiek manifestacje światopoglądowe czy religijne. I to na dodatek w tak chamski, wręcz bandycki sposób – pisze Paweł Kukiz.

I dodaje:

– Jeśli o taką „demokrację” walczył Pan, Panie Frasyniuk, wraz ze swoim kolegą Kwaśniewskim przy „okrągłym stolcu” to przeklinam dni, gdy w latach osiemdziesiątych krzyczeliśmy we Wrocławiu „uwolnić Frasyniuka”… – kwituje.

Paweł Kukiz

W niedzielę

Nigdy nie uczestniczyłem w miesięcznicy czy rocznicy smoleńskiej i ich częstotliwość jest dla mnie osobiście irytująca ale do glowy by mi nie przyszło, by blokować jakiekolwiek manifestacje światopoglądowe czy religijne. I to na dodatek w tak chamski, wręcz bandycki sposób.
Jeśli o taką „demokrację” walczył Pan, Panie Frasyniuk, wraz ze swoim kolegą Kwaśniewskim przy „okrągłym stolcu” to przeklinam dni, gdy w latach osiemdziesiątych krzyczeliśmy we Wrocławiu „uwolnić Frasyniuka”…

 

PN.PL

LOGO-11a

Skomentuj

